سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و اشعث پسر قیس را که فرزندش مرده بود چنین تعزیت فرمود : ] اشعث اگر بر پسرت اندوهگینى ، سزاوارى به خاطر پیوندى که با او دارى ، و اگر شکیبا باشى هر مصیبت را نزد خدا پاداشى است . اشعث اگر شکیبایى پیش گیرى حکم خدا بر تو رفته است و مزد دارى ، و اگر بى تابى کنى تقدیر الهى بر تو جارى است و گناهکارى . پسرت تو را شاد مى‏داشت و براى تو بلا بود و آزمایش ، و تو را اندوهگین ساخت و آن پاداش است و آمرزش . [نهج البلاغه]

دوست دارم تو تنها ارزویم باشی

،

دردهای من جامه نیستندتا ز تن در اورم تاز تن در اورم
شانه و چکامه نیستند تا به رشته سخن  براورم

نعره نیستند ،نعره نیستند تا ز نای جان براورم
دردهای من نگفتنی ست؛
دردهای من نگفتنی ست؛
دردهای من گرچه مثل دردهای مردم زمانه نیست، دردهای مردم زمانه هستْ
مردمی که چین پوستینشان، مردمی که رنگ روی استینشان ،مردمی که نام هایشان ،جلد کهنه شناسنامه هایشان درد می کند ؛

من ولی تمام استخوانهای بودنم ،لحظه های ساده بودنم درد می کند

انحنای روح من ، شانه های خسته غرور من،  تکیه های بی پناه دلم  شکسته  هست

کتف گریه های بی ترانه ام ، شانه های زخمه خورده ام درد می کند ...........................




زهره ::: جمعه 87/4/28::: ساعت 11:27 عصر